트랙터 트럭 Volvo FM 410 6x2 ADR EX/II EX/III FL OX AT Hydrauliek
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
광고에 관심이 있으십니까?
1/20
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
설명
전체 치수:
길이 - 6.48 m, 폭 - 2.55 m
엔진
동력:
419 마력 (308 kW)
연료:
경유
체적:
10,837 cm³
실린더 수:
6
유로:
Euro 5
기어박스
형식:
자동
차축
차축 수:
3
차축 구성:
6x2
휠베이스:
4,100 mm
일차 차축:
315/80 22,5
이차 차축:
315/70 22,5
삼차 차축:
295/80 22,5
객실
침대칸:
에어컨:
원격 검사
차량 배송 서비스
추가 장비
ADR:
차동 잠금 장치:
상태
상태:
중고
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
판매자 연락처
판매자 구독
Thijs Kentie
언어:
네덜란드어, 영어
+31 184 60...
표시
+31 184 609 449
+31 6 543...
표시
+31 6 54345410
메시지 보내기
판매자 연락처
TEKA TRADING B.V.
네덜란드
Autoline 활동 기간 6년
판매자 구독
+31 184 60...
표시
+31 184 609 449
+31 6 543...
표시
+31 6 54345410
판매자에게 문의
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
€15,950
≈ US$16,440
≈ ₩23,990,000
2011
1,004,301 km
동력
419 마력 (308 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
네덜란드, 's-Hertogenbosch
판매자에게 연락
€17,900
≈ US$18,450
≈ ₩26,930,000
2011
751,895 km
동력
499 마력 (367 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
네덜란드, 's-Hertogenbosch
판매자에게 연락
€16,950
≈ US$17,470
≈ ₩25,500,000
2011
1,052,466 km
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
네덜란드, Maarssen
판매자에게 연락
€16,950
≈ US$17,470
≈ ₩25,500,000
2011
489,169 km
동력
500 마력 (368 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
6x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Giessen
판매자에게 연락
€18,500
≈ US$19,060
≈ ₩27,830,000
2013
915,000 km
동력
428 마력 (315 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
12,631 kg
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Groot-Ammers
판매자에게 연락
€19,950
≈ US$20,560
≈ ₩30,010,000
2011
1,071,876 km
동력
428 마력 (315 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
18,095 kg
차축 구성
6x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Zaltbommel
판매자에게 연락
€16,400
≈ US$16,900
≈ ₩24,670,000
2012
1,032,202 km
동력
420 마력 (309 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
11,625 kg
차축 구성
4x2
네덜란드, Weert
판매자에게 연락
€17,950
≈ US$18,500
≈ ₩27,000,000
2012
1,224,455 km
동력
510 마력 (375 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
16,100 kg
차축 구성
6x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Meerkerk
판매자에게 연락
€16,950
≈ US$17,470
≈ ₩25,500,000
2010
1,040,292 km
동력
428 마력 (315 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
11,927 kg
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Zaltbommel
판매자에게 연락
€18,950
≈ US$19,530
≈ ₩28,510,000
2011
1,077,027 km
동력
469 마력 (345 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
17,925 kg
차축 구성
6x2
네덜란드, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline 활동 기간 21년
판매자에게 연락
€17,900
≈ US$18,450
≈ ₩26,930,000
2011
1,041,000 km
동력
500 마력 (368 kW)
연료
경유
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Ede
판매자에게 연락
€15,750
≈ US$16,230
≈ ₩23,690,000
2010
493,615 km
동력
428 마력 (315 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
네덜란드, 's-Hertogenbosch
판매자에게 연락
€19,400
≈ US$19,990
≈ ₩29,180,000
2011
863,998 km
동력
510 마력 (375 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
17,950 kg
차축 구성
6x2
네덜란드, Weert
판매자에게 연락
€17,900
≈ US$18,450
≈ ₩26,930,000
2011
1,008,400 km
동력
500 마력 (368 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Ede
판매자에게 연락
€13,950
≈ US$14,380
≈ ₩20,980,000
2012
1,102,147 km
동력
460 마력 (338 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
17,900 kg
차축 구성
6x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Meerkerk
판매자에게 연락
€12,900
≈ US$13,290
≈ ₩19,400,000
2012
1,234,316 km
동력
461 마력 (339 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
10,095 kg
차축 구성
4x2
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20년
판매자에게 연락
€12,900
≈ US$13,290
≈ ₩19,400,000
2012
1,232,328 km
동력
461 마력 (339 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
10,095 kg
차축 구성
4x2
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20년
판매자에게 연락
€14,900
≈ US$15,350
≈ ₩22,410,000
2012
1,061,000 km
동력
410 마력 (301 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
적재 용량
12,658 kg
차축 구성
4x2
네덜란드, Oss
판매자에게 연락
€15,900
≈ US$16,380
≈ ₩23,920,000
2013
594,000 km
동력
450 마력 (331 kW)
유로
Euro 5
연료
경유
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어
네덜란드, Ede
판매자에게 연락
€15,900
≈ US$16,380
≈ ₩23,920,000
2013
851,548 km
동력
411 마력 (302 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
13,169 kg
차축 구성
4x2
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20년
판매자에게 연락
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Uzávěrka diferenciálu
- Hydraulik
- Mittelachse Lift und Lenkachse
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
= Anmerkungen =
ADR EX/II EX/III FL OX AT
Hydrauliek
Sehr gute Reifen
Lift und Lenkachse
= Weitere Informationen =
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Getriebe: I-Shift, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: BZ-FT-01
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Farlige materialer
Transmission: I-Shift, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: BZ-FT-01
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Differential lock
- Hydraulic
- Middle axle lift and steering axle
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
ADR EX/II EX/III FL OX AT
Hydraulic
Very gut tires
Lift and steering axle
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Hazardous materials
Transmission: I-Shift, Automatic
Front axle: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 295/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Registration number: BZ-FT-01
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Cabina de dormir
- Diferencial de deslizamiento
= Más información =
Carrocería: Sustancias peligrosas
Transmisión: I-Shift, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: BZ-FT-01
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
= Plus d'informations =
Construction: Substances dangereuses
Transmission: I-Shift, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: BZ-FT-01
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Differenziale a slittamento controllato
- Sleeper Cab
- Hydraulic
- Middenas liftas + stuuras
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
= Bijzonderheden =
ADR EX/II EX/III FL OX AT
Hydrauliek
Zeer goede banden
Lift en stuuras
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Transmissie: I-Shift, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: luchtvering
Kenteken: BZ-FT-01
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
= Więcej informacji =
Budowa: Substancje niebezpieczne
Pędnia: I-Shift, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: BZ-FT-01
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
= Mais informações =
Carroçaria: Substâncias perigosas
Transmissão: I-Shift, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: BZ-FT-01
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
= Дополнительная информация =
Кузов: Опасный груз
Трансмиссия: I-Shift, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 295/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: BZ-FT-01
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Uzávierka diferenciálu
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab