트랙터 트럭 Mercedes-Benz Arocs 4163 8x4/4
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram































광고에 관심이 있으십니까?
1/15
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
가격:
요청 시 공개
가격 문의
판매자에게 연락
브랜드:
Mercedes-Benz
모델:
Arocs 4163 8x4/4
형식:
트랙터 트럭
제조년도:
2015
최초 등록:
2015
주행거리:
493,000 km
적재 용량:
27,020 kg
순중량:
13,980 kg
총중량:
41,000 kg
위치:
네덜란드
Assen6551 km to "United States/Columbus"
판매자 재고 ID:
273057577
게재 날짜:
1개월 초과
설명
전체 치수:
길이 - 8.17 m, 폭 - 2.55 m
연료 탱크:
900 l
엔진
연료:
경유
체적:
15,569 cm³
실린더 수:
6
유로:
Euro 6
기어박스
형식:
자동
차축
차축 수:
4
차축 구성:
8x4
서스펜션:
스프링/에어
휠베이스:
3,900 mm
트윈 휠
브레이크
리타더
객실
침대칸
추가 장비
요소수 탱크
상태
상태:
중고
추가 정보
컬러:
그린
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
안전 정보
판매자 검증
저렴한 가격에 장비를 구매하기로 결정했다면, 진짜 판매자와 연락을 취하고 있는지 확인하십시오. 장비 소유자에 대한 정보를 최대한 많이 알아내십시오. 사기 방법 중 하나는 자신이 실제 회사인 것처럼 가장하는 것도 있습니다. 의심이 든다면, 당사가 추가적인 규제를 할 수 있도록 피드백 양식을 통해 이에 대해 알려주십시오.
가격 확인
구매를 결정하기 전에, 몇 가지 판매 오퍼를 자세히 검토하여 선택한 장비의 평균 가격을 파악하십시오. 마음에 드는 오퍼의 가격이 유사한 매물보다 훨씬 더 저렴하다면 다시 생각해보십시오. 가격 차이가 확연히 클 경우, 숨겨진 결함이 있거나 판매자가 사기 행위를 시도하는 것일 수 있습니다.
유사한 장비의 평균 가격과 너무 가격 차이가 심한 제품은 구매하지 마십시오.
수상한 약속이나 선불 상품에 동의하지 마십시오. 의심스럽다면, 주저하지 말고 세부 정보를 명확히 밝히거나, 장비의 추가 사진 및 서류를 요구하거나, 문서의 진본성을 확인하거나, 기타 질문을 하십시오.
의심스러운 선불 요구
가장 흔한 사기 유형입니다. 불공정한 판매자가 장비 구매 권리를 "예약"해야 한다는 명목으로 일정액의 선금을 요구할 수 있습니다. 그 다음, 사기꾼이 거액을 편취하고 사라져서 더 이상 연락이 되지 않을 수 있습니다.
이 사기 수법에는 다음과 같은 다양한 유형이 있습니다.
- 카드에 선금 이체
- 연락 도중 판매자가 의심스럽다면, 자금 이체 절차를 확인하는 서류 없이 선금을 지급하지 마십시오.
- "신탁" 계좌에 이체
- 이러한 요청이 있다면 주의해야 하며, 아마도 대개는 사기꾼일 확률이 높습니다.
- 유사한 이름의 회사 계정으로 이체
- 주의하십시오. 사기꾼들은 이름을 살짝만 바꿔 잘 알려진 회사로 가장하곤 합니다. 회사 이름이 미심쩍다면 자금을 이체하지 마십시오.
- 실제 회사의 청구서에 신원 정보만 대체
- 이체를 실행하기 전에, 제시된 정보가 올바르며, 지정한 회사와 일치하는지 여부를 확인하십시오.
사기를 발견하셨습니까?
저희에게 알려주십시오
판매자 연락처
판매자 구독
메시지 보내기
판매자 연락처

De Borg Trading Company
Autoline 활동 기간 11년
4.3
리뷰 6개
판매자 구독
+31 6 531...
표시
+31 6 53183585
+31 592 34...
표시
+31 592 346 820
판매자에게 문의
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
가격은 요청 시 공개
2015
367,000 km
동력
625 마력 (459 kW)
유로
Euro 6
De Borg Trading Company
Autoline 활동 기간 11년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
2014
525,000 km
연료
경유
차축 구성
6x4
서스펜션
스프링/에어
De Borg Trading Company
Autoline 활동 기간 11년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
2014
400,000 km
연료
경유
차축 구성
6x4
서스펜션
스프링/에어
De Borg Trading Company
Autoline 활동 기간 11년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
2014
630,000 km
연료
경유
차축 구성
6x4
서스펜션
스프링/에어
De Borg Trading Company
Autoline 활동 기간 11년
판매자에게 연락
€19,500
≈ US$22,720
≈ ₩31,580,000
2015
512,293 km
동력
428 마력 (315 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
차축 구성
6x2
서스펜션
에어/에어
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autoline 활동 기간 9년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
883,000 km
동력
420 마력 (309 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
11,023 kg
차축 구성
4x2

GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
700,000 km
동력
420 마력 (309 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
차축 구성
4x2
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
527,187 km
동력
400 마력 (294 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
11,729 kg
차축 구성
4x2

GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
792,000 km
동력
420 마력 (309 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
856,000 km
동력
430 마력 (316 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
11,196 kg
차축 구성
4x2

GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€14,500
≈ US$16,890
≈ ₩23,480,000
2015
742,585 km
유로
Euro 6
연료
경유
차축 구성
4x2
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€16,450
≈ US$19,160
≈ ₩26,640,000
2015
870,000 km
동력
394 마력 (290 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
11,676 kg
차축 구성
4x2

Battels Trucks
Autoline 활동 기간 6년
판매자에게 연락
€12,950
≈ US$15,090
≈ ₩20,970,000
2015
721,614 km
동력
489 마력 (359 kW)
유로
Euro 6
연료
경유
적재 용량
11,763 kg
차축 구성
4x2
서스펜션
스프링/에어

Dolf Helmerich Trucks B.V.
Autoline 활동 기간 6년
판매자에게 연락
"트랙터 트럭 Mercedes-Benz" 섹션에 있는 다른 모델
Type: Arocs 4163 SLT 8x4/4
VIN: WDB9644161L965401
Year: 2015
Odometer: Ca. 493.000 km
Engine: EURO 6 / 15.6 L / 460 kW / 625 hp / 3000 Nm / Diesel / Inline 6
Transmission: Automatic / Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch
First axle: 9.000 kg / Steel suspensoin / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 8.000 kg / Air suspension / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / Steel suspension / Hub reduction / Tyres 315/80R22,5
Wheelbase: 3.900 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 250.000 kg
Equipment:
New Turbo Retarder Coupler + Transmission 08-2022
New Engine 03-2023
Cross-Member for heavy duty coupling, front,
Coupling Jaw 50 mm
Rocking RO*56E coupler at rear
Jost JSK 38-C1, axial fifth wheel on sliding frame
Fuel tank 900 L
AdBlue tank, 60 L
Orange warning lights
Working lamps
Air horn
Stainless steel tool boxes
Central greasing
Marker boards
2x Stairs
Diamond plate cover
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Getriebe: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automatik
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Transmission: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automatisk
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: navreduktion
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Type: Arocs 4163 SLT 8x4/4
VIN: WDB9644161L965401
Year: 2015
Odometer: Ca. 493.000 km
Engine: EURO 6 / 15.6 L / 460 kW / 625 hp / 3000 Nm / Diesel / Inline 6
Transmission: Automatic / Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch
First axle: 9.000 kg / Steel suspensoin / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 8.000 kg / Air suspension / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / Steel suspension / Hub reduction / Tyres 315/80R22,5
Wheelbase: 3.900 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 250.000 kg
Equipment:
New Turbo Retarder Coupler + Transmission 08-2022
New Engine 03-2023
Cross-Member for heavy duty coupling, front,
Coupling Jaw 50 mm
Rocking RO*56E coupler at rear
Jost JSK 38-C1, axial fifth wheel on sliding frame
Fuel tank 900 L
AdBlue tank, 60 L
Orange warning lights
Working lamps
Air horn
Stainless steel tool boxes
Central greasing
Marker boards
2x Stairs
Diamond plate cover
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Transmission
Transmission: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automatic
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Type: Arocs 4163 SLT 8x4/4
VIN: WDB9644161L965401
Year: 2015
Odometer: Ca. 493.000 km
Engine: EURO 6 / 15.6 L / 460 kW / 625 hp / 3000 Nm / Diesel / Inline 6
Transmission: Automatic / Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch
First axle: 9.000 kg / Steel suspensoin / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 8.000 kg / Air suspension / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / Steel suspension / Hub reduction / Tyres 315/80R22,5
Wheelbase: 3.900 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 250.000 kg
Equipment:
New Turbo Retarder Coupler + Transmission 08-2022
New Engine 03-2023
Cross-Member for heavy duty coupling, front,
Coupling Jaw 50 mm
Rocking RO*56E coupler at rear
Jost JSK 38-C1, axial fifth wheel on sliding frame
Fuel tank 900 L
AdBlue tank, 60 L
Orange warning lights
Working lamps
Air horn
Stainless steel tool boxes
Central greasing
Marker boards
2x Stairs
Diamond plate cover
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Transmisión: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automático
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción de cubo
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Type: Arocs 4163 SLT 8x4/4
VIN: WDB9644161L965401
Year: 2015
Odometer: Ca. 493.000 km
Engine: EURO 6 / 15.6 L / 460 kW / 625 hp / 3000 Nm / Diesel / Inline 6
Transmission: Automatic / Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch
First axle: 9.000 kg / Steel suspensoin / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 8.000 kg / Air suspension / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / Steel suspension / Hub reduction / Tyres 315/80R22,5
Wheelbase: 3.900 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 250.000 kg
Equipment:
New Turbo Retarder Coupler + Transmission 08-2022
New Engine 03-2023
Cross-Member for heavy duty coupling, front,
Coupling Jaw 50 mm
Rocking RO*56E coupler at rear
Jost JSK 38-C1, axial fifth wheel on sliding frame
Fuel tank 900 L
AdBlue tank, 60 L
Orange warning lights
Working lamps
Air horn
Stainless steel tool boxes
Central greasing
Marker boards
2x Stairs
Diamond plate cover
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Transmission: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automatique
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Type: Arocs 4163 SLT 8x4/4
VIN: WDB9644161L965401
Year: 2015
Odometer: Ca. 493.000 km
Engine: EURO 6 / 15.6 L / 460 kW / 625 hp / 3000 Nm / Diesel / Inline 6
Transmission: Automatic / Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch
First axle: 9.000 kg / Steel suspensoin / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 8.000 kg / Air suspension / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / Steel suspension / Hub reduction / Tyres 315/80R22,5
Wheelbase: 3.900 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 250.000 kg
Equipment:
New Turbo Retarder Coupler + Transmission 08-2022
New Engine 03-2023
Cross-Member for heavy duty coupling, front,
Coupling Jaw 50 mm
Rocking RO*56E coupler at rear
Jost JSK 38-C1, axial fifth wheel on sliding frame
Fuel tank 900 L
AdBlue tank, 60 L
Orange warning lights
Working lamps
Air horn
Stainless steel tool boxes
Central greasing
Marker boards
2x Stairs
Diamond plate cover
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Transmissie
Transmissie: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Pędnia: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automat
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Transmissão: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automática
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução do cubo
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Трансмиссия: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Автоматическая
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Transmission: Mercedes PowerShift 3 / Turbo Retarder Clutch, Automatisk
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 3: Max. axellast: 13000 kg; Minskning: minskning av nav
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra