신품 덤프 세미 트레일러 Menci SA700R
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram












광고에 관심이 있으십니까?
1/12
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€46,000
총 가격, 부가가치세 – 20%
≈ ₩78,670,000
≈ US$53,520
≈ US$53,520
€38,333.33
출고가
판매자에게 연락
브랜드:
Menci
모델:
SA700R
형식:
덤프 세미 트레일러
제조년도:
2025
주행거리:
1 km
체적:
27 m³
순중량:
6,060 kg
위치:
우크라이나
Kyiv8070 km to "United States/Columbus"
리스 가능
게재 날짜:
2025. 12. 1.
Autoline ID:
JX45424
설명
제5륜 높이:
1,200 mm
Hardox 강철
양하 방식:
후방
트럭 차체
섀시:
강철
풀 트레일러 프레임
상태
상태:
신품
추가 정보
컬러:
그레이
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
안전 정보
판매자 검증
저렴한 가격에 장비를 구매하기로 결정했다면, 진짜 판매자와 연락을 취하고 있는지 확인하십시오. 장비 소유자에 대한 정보를 최대한 많이 알아내십시오. 사기 방법 중 하나는 자신이 실제 회사인 것처럼 가장하는 것도 있습니다. 의심이 든다면, 당사가 추가적인 규제를 할 수 있도록 피드백 양식을 통해 이에 대해 알려주십시오.
가격 확인
구매를 결정하기 전에, 몇 가지 판매 오퍼를 자세히 검토하여 선택한 장비의 평균 가격을 파악하십시오. 마음에 드는 오퍼의 가격이 유사한 매물보다 훨씬 더 저렴하다면 다시 생각해보십시오. 가격 차이가 확연히 클 경우, 숨겨진 결함이 있거나 판매자가 사기 행위를 시도하는 것일 수 있습니다.
유사한 장비의 평균 가격과 너무 가격 차이가 심한 제품은 구매하지 마십시오.
수상한 약속이나 선불 상품에 동의하지 마십시오. 의심스럽다면, 주저하지 말고 세부 정보를 명확히 밝히거나, 장비의 추가 사진 및 서류를 요구하거나, 문서의 진본성을 확인하거나, 기타 질문을 하십시오.
의심스러운 선불 요구
가장 흔한 사기 유형입니다. 불공정한 판매자가 장비 구매 권리를 "예약"해야 한다는 명목으로 일정액의 선금을 요구할 수 있습니다. 그 다음, 사기꾼이 거액을 편취하고 사라져서 더 이상 연락이 되지 않을 수 있습니다.
이 사기 수법에는 다음과 같은 다양한 유형이 있습니다.
- 카드에 선금 이체
- 연락 도중 판매자가 의심스럽다면, 자금 이체 절차를 확인하는 서류 없이 선금을 지급하지 마십시오.
- "신탁" 계좌에 이체
- 이러한 요청이 있다면 주의해야 하며, 아마도 대개는 사기꾼일 확률이 높습니다.
- 유사한 이름의 회사 계정으로 이체
- 주의하십시오. 사기꾼들은 이름을 살짝만 바꿔 잘 알려진 회사로 가장하곤 합니다. 회사 이름이 미심쩍다면 자금을 이체하지 마십시오.
- 실제 회사의 청구서에 신원 정보만 대체
- 이체를 실행하기 전에, 제시된 정보가 올바르며, 지정한 회사와 일치하는지 여부를 확인하십시오.
사기를 발견하셨습니까?
저희에게 알려주십시오
판매자 연락처
판매자 구독
Vadim
언어:
우크라이나어
메시지 보내기
판매자 연락처
TRANSKONSTRUKTsIYi
Autoline 활동 기간 3년
판매자 구독
+380 67 401...
표시
+380 67 401 1030
+380 73 188...
표시
+380 73 188 9988
판매자에게 문의
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
€35,500
≈ ₩60,710,000
≈ US$41,300
덤프 세미 트레일러
2025
적재 용량
29,750 kg
체적
25 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
5,250 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,200 mm
Hardox 강철
✓
양하 방식
후방
ChP "KOMVER"
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
체적
27 m³
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
Hardox 강철
✓
TOV " FRISEYLS"
Autoline 활동 기간 8년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
1,000 km
체적
22 m³
서스펜션
스프링/에어
순중량
6,300 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
TOV " FRISEYLS"
Autoline 활동 기간 8년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
적재 용량
29,800 kg
체적
55 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,700 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
양하 방식
후방
OOO «Verhnedneprovskiy avtoremontnyy zavod»
Autoline 활동 기간 12년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
적재 용량
27,000 kg
체적
30 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
8,100 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
양하 방식
후방
OOO «Verhnedneprovskiy avtoremontnyy zavod»
Autoline 활동 기간 12년
판매자에게 연락
€7,107
UAH 350,000
≈ ₩12,150,000
덤프 세미 트레일러
2025
체적
49 m³
차축 수
3
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
체적
26 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,250 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
TOV "TRELER Ukrayina"
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
25,000 kg
체적
55 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,900 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,150 mm
양하 방식
후방
TAD
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
35,000 kg
체적
26 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,000 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
양하 방식
후방
TAD
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
체적
26 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,000 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
양하 방식
후방
UNIFRIG ITALIA Tank Trailers & Special Trucks
Autoline 활동 기간 17년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
25,000 kg
체적
50 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,500 kg
차축 수
3
양하 방식
후방
TAD
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€21,650
≈ ₩37,020,000
≈ US$25,190
덤프 세미 트레일러
2024
1,000 km
적재 용량
38,000 kg
체적
38.59 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,100 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,225 mm
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€46,000
≈ ₩78,670,000
≈ US$53,520
덤프 세미 트레일러
2025
적재 용량
31,700 kg
체적
23 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,300 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
Hardox 강철
✓
양하 방식
후방
Zavod Kobzarenka
Autoline 활동 기간 4년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2025
1 km
체적
26 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,200 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
양하 방식
후방
TOV " FRISEYLS"
Autoline 활동 기간 8년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
35,000 kg
체적
22 m³
서스펜션
유압
순중량
7,000 kg
차축 수
3
Hardox 강철
✓
TAD
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€38,000
≈ ₩64,990,000
≈ US$44,210
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
38,000 kg
체적
36 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,150 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€36,000
≈ ₩61,570,000
≈ US$41,880
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
38,000 kg
체적
28.42 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,800 kg
차축 수
3
제5륜 높이
125 mm
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€39,000
≈ ₩66,700,000
≈ US$45,370
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
38,000 kg
체적
35.37 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,250 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€39,000
≈ ₩66,700,000
≈ US$45,370
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
38,000 kg
체적
50.73 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,200 kg
차축 수
3
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락
€38,500
≈ ₩65,840,000
≈ US$44,790
덤프 세미 트레일러
2024
적재 용량
38,000 kg
체적
50.27 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,500 kg
차축 수
3
양하 방식
후방
Berkut-trans
Autoline 활동 기간 15년
판매자에게 연락




















БОКОВІ СТІНКИ: HB500 TUF
ПЕРЕДНЯ СТІНКА: HB500 TUF
ЗАДНІ ДВЕРІ: HB500 TUF
ВЕРХНІЙ СТАЛЕВИЙ ПРОФІЛЬ: HB500 TUF
Переваги сталі HB500 TUF у кузовах:
Висока стійкість до стирання — довговічніша при транспортуванні абразивних матеріалів (щебінь, пісок, будматеріали).
Зменшення ваги — за рахунок того, що можна використовувати тонші листи без втрати міцності.
Менше обслуговування — не потребує частого ремонту чи заміни панелей.
Споряджена маса (TARE): 6 060 кг
Об’єм: x м³
Розміри: Довжина: 7450 мм, Висота: 1640 мм
Товщина сталі: Підлога – 4,5 мм, Бокові стінки – 3,5 мм, Передня стінка – 3,5 мм, Задні двері – 3,5 мм, Верхній профіль – 3,5 мм
Сталеве шасі — забезпечує міцність конструкції навіть за високих навантажень.
Пневморесорна підвіска з ручним регулюванням — гарантує плавність ходу і дозволяє вручну регулювати висоту для зручного розвантаження.
Опорні лапи Jost з вигнутою основою — забезпечують стійкість під час стоянки та завантаження.
Система гальмування EBS з функцією чутливості до навантаження — для підвищеної безпеки на дорозі.
A.D.R. електросистема — відповідає європейським нормам безпеки для транспортування небезпечних вантажів.
Пневматичне стоянкове гальмо — фіксація без ризику скочування.
Алюмінієві повітряні баки — зменшують вагу напівпричепа без втрати функціональності.
Система швидкого здування підвіски — дозволяє повністю спустити повітря для більш стабільного розвантаження.
6 ПВХ крил та комплект упорів для коліс — стандартний захист і зручність під час стоянки.
Кузов із зносостійкої сталі округлої форми (HB500 TUF) — забезпечує довгий строк служби навіть при контакті з абразивними матеріалами.
Похилий люк і передня драбина — зручний доступ та швидке завантаження/розвантаження.
5-ступеневий фронтальний телескопічний гідроциліндр — потужне та стабільне піднімання кузова.
Клапан безпеки — контролює швидкість опускання кузова для уникнення аварій.
Гідравлічна система з 2 трубами та засувним клапаном — для ефективного управління перекиданням.
Піскоструминна обробка з епоксидною ґрунтовкою та фінішним поліуретановим покриттям — захист від корозії навіть у складних умовах.
Стандартний колір: MENCI сріблясто-сірий для шасі та кузова.
БОКОВІ СТІНКИ: HARDOX HB500 TUF
ПЕРЕДНЯ СТІНКА: HARDOX HB500 TUF
ЗАДНІ ДВЕРІ: HARDOX HB500 TUF
ВЕРХНІЙ СТАЛЕВИЙ ПРОФІЛЬ: HARDOX HB500 TUF
Переваги сталі HARDOX HB500 TUF у кузовах:
Висока стійкість до стирання — довговічніша при транспортуванні абразивних матеріалів (щебінь, пісок, будматеріали).
Зменшення ваги — за рахунок того, що можна використовувати тонші листи без втрати міцності.
Менше обслуговування — не потребує частого ремонту чи заміни панелей.
Споряджена маса (TARE): 6 060 кг
Об’єм: 27 м³
Розміри: Довжина: 7450 мм, Висота: 1640 мм
Товщина сталі: Підлога – 4,5 мм, Бокові стінки – 3,5 мм, Передня стінка – 3,5 мм, Задні двері – 3,5 мм, Верхній профіль – 3,5 мм
Сталеве шасі — забезпечує міцність конструкції навіть за високих навантажень.
Пневморесорна підвіска з ручним регулюванням — гарантує плавність ходу і дозволяє вручну регулювати висоту для зручного розвантаження.
Опорні лапи Jost з вигнутою основою — забезпечують стійкість під час стоянки та завантаження.
Система гальмування EBS з функцією чутливості до навантаження — для підвищеної безпеки на дорозі.
A.D.R. електросистема — відповідає європейським нормам безпеки для транспортування небезпечних вантажів.
Пневматичне стоянкове гальмо — фіксація без ризику скочування.
Алюмінієві повітряні баки — зменшують вагу напівпричепа без втрати функціональності.
Система швидкого здування підвіски — дозволяє повністю спустити повітря для більш стабільного розвантаження.
6 ПВХ крил та комплект упорів для коліс — стандартний захист і зручність під час стоянки.
Кузов із зносостійкої сталі округлої форми HARDOX (HB500 TUF) — забезпечує довгий строк служби навіть при контакті з абразивними матеріалами.
Похилий люк і передня драбина — зручний доступ та швидке завантаження/розвантаження.
5-ступеневий фронтальний телескопічний гідроциліндр — потужне та стабільне піднімання кузова.
Клапан безпеки — контролює швидкість опускання кузова для уникнення аварій.
Гідравлічна система з 2 трубами та засувним клапаном — для ефективного управління перекиданням.
Піскоструминна обробка з епоксидною ґрунтовкою та фінішним поліуретановим покриттям — захист від корозії навіть у складних умовах.
Стандартний колір: MENCI сріблясто-сірий для шасі та кузова.