후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem

PDF
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 1 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 2 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 3 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 4 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 5 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 6 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 7 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 8 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 9 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 10 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 11 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 12 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 13 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 14 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 15 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 16 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 17 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 18 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 19 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 20 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 21 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 22 - Autoline
후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem | 이미지 23 - Autoline
광고에 관심이 있으십니까?
1/23
PDF
€59,500
출고가
≈ US$67,490
≈ ₩94,330,000
€71,995
총 가격
판매자에게 연락
브랜드: MAN
최초 등록: 2015-11-04
주행거리: 353,691 km
적재 용량: 27,660 kg
순중량: 15,340 kg
총중량: 43,000 kg
위치: 네덜란드 ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
판매자 재고 ID: 44792
리스 가능
게재 날짜: 1개월 초과
설명
전체 치수: 9.2 m × 2.55 m × 3.4 m
엔진
동력: 441 마력 (324 kW)
연료: 경유
체적: 12,419 cm³
실린더 수: 6
유로: Euro 6
기어박스
형식: 자동
차축
차축 수: 4
차축 구성: 8x4
휠베이스: 4,750 mm
트윈 휠
일차 차축: 385/65 22.5
이차 차축: 385/65 22.5
삼차 차축: 315/80 22.5
4번 차축: 315/80 22.5
브레이크
ABS
EBS
캐빈 및 편의 장치
크루즈 컨트롤
냉장고
선바이저
추가 옵션
공조 장치
전동 윈도
멀티미디어
카 스테레오
추가 장비
PTO
중앙 윤활 시스템
추가 장비
공구함
상태
상태: 중고

추가 정보 — 후크리프트 트럭 MAN TGS 43.440 8x4 Euro 6 VDL 40 Ton haakarmsysteem

영어
- Колесен редуктор
- Люк на тавана
- Пневматичен клаксон
- Централен подлакътник
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- AHK 40 mm
- AP achsen
- Dachluke
- Lufthorn
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- VDL 40 Tonnen Abrollkipper (Typ: S-40-6800)
- Systemlänge: 680 cm
- Höhe des Hakens: 145 cm
- Hydraulische Containerverriegelung innen
- 2 hydraulische Kupplungen am Heck
- Staukasten aus rostfreiem Stahl
- 10 Tonnen Vorderachsen!
- 27.660 kg Nutzlast!

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 96-BGN-1

Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Blattfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Federung: hydraulische Federung

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Taglem
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 96-BGN-1

Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: bladaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Affjedring: hydraulisk affjedring

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Κόρνα αέρα
- Μείωση πλήμνης
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Reduction
- Roof hatch
- Warning lights

= Remarks =

- VDL 40 Ton hooklift system (type: S-40-6800)
- System length: 680 cm
- Hook height: 145 cm
- Hydraulic container inside locking
- 2 hydraulic couplings at the rear
- Stainless steel storage box
- 10 Ton front axles!
- 27,660 kg load capacity!

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 96-BGN-1

Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: leaf suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Suspension: hydraulic suspension

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Escotilla de techo
- Reducción de buje
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Cargador de gancho VDL de 40 toneladas (tipo: S-40-6800)
- Longitud del sistema: 680 cm
- Altura del gancho: 145 cm
- Bloqueo interno hidráulico del contenedor
- 2 acoplamientos hidráulicos en la parte trasera
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- Ejes delanteros de 10 toneladas
- ¡27.660 kg de carga útil!

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 96-BGN-1

Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Suspensión: suspensión hidráulica

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Navan alennus
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Corne à air
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Remarques =

- Chargeur à crochet VDL 40 tonnes (type : S-40-6800)
- Longueur du système : 680 cm
- Hauteur du crochet : 145 cm
- Verrouillage hydraulique interne du conteneur
- 2 raccords hydrauliques à l'arrière
- Coffre de rangement en acier inoxydable
- Essieux avant de 10 tonnes !
- Charge utile de 27 660 kg !

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 96-BGN-1

Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension à lames
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Suspension: suspension hydraulique

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Zračna sirena
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Légkürt
- Tetőablak
- Avvisatore acustico pneumatico
- Botola
- Bracciolo centrale
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

Infotainment
- Multimedia systeem

Interieur
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Luchthoorn
- Naafreductie
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- VDL 40 Ton haakarmsysteem (type: S-40-6800)
- Systeemlengte: 680 cm
- Haakhoogte: 145 cm
- Hydraulische container binnenborging
- 2 hydraulische koppelingen aan de achterzijde
- RVS opbergkist
- 10 Ton voorassen!
- 27.660 kg laadvermogen!

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 96-BGN-1

Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: bladvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Vering: hydraulische vering

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Lufthorn
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 96-BGN-1

Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Buzina de ar comprimido
- Escotilha do tejadilho
- Redução do cubo

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 96-BGN-1

Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão de molas
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Suspensão: suspensão hidráulica

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Butuc reductor
- Claxon pneumatic
- Cotieră centrală
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Люк на крыше
- Пневматический звуковой сигнал
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- VDL 40 тонн (тип: S-40-6800)
- Длина системы: 680 см
- Высота крюка: 145 см
- Гидравлическая блокировка контейнера внутри
- 2 гидравлические муфты в задней части
- Ящик для хранения из нержавеющей стали
- Передние оси 10 тонн!
- 27 660 кг полезной нагрузки!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 96-BGN-1

Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: рессорная подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Подвеска: гидравлическая подвеска

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Navreduktion
- Taklucka
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 96-BGN-1

Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: bladfjädring
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Fjädring: hydraulisk fjädring

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Havalı korna
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- Tavan kapağı
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
안전 정보
판매자 검증

저렴한 가격에 장비를 구매하기로 결정했다면, 진짜 판매자와 연락을 취하고 있는지 확인하십시오. 장비 소유자에 대한 정보를 최대한 많이 알아내십시오. 사기 방법 중 하나는 자신이 실제 회사인 것처럼 가장하는 것도 있습니다. 의심이 든다면, 당사가 추가적인 규제를 할 수 있도록 피드백 양식을 통해 이에 대해 알려주십시오.

가격 확인

구매를 결정하기 전에, 몇 가지 판매 오퍼를 자세히 검토하여 선택한 장비의 평균 가격을 파악하십시오. 마음에 드는 오퍼의 가격이 유사한 매물보다 훨씬 더 저렴하다면 다시 생각해보십시오. 가격 차이가 확연히 클 경우, 숨겨진 결함이 있거나 판매자가 사기 행위를 시도하는 것일 수 있습니다.

유사한 장비의 평균 가격과 너무 가격 차이가 심한 제품은 구매하지 마십시오.

수상한 약속이나 선불 상품에 동의하지 마십시오. 의심스럽다면, 주저하지 말고 세부 정보를 명확히 밝히거나, 장비의 추가 사진 및 서류를 요구하거나, 문서의 진본성을 확인하거나, 기타 질문을 하십시오.

의심스러운 선불 요구

가장 흔한 사기 유형입니다. 불공정한 판매자가 장비 구매 권리를 "예약"해야 한다는 명목으로 일정액의 선금을 요구할 수 있습니다. 그 다음, 사기꾼이 거액을 편취하고 사라져서 더 이상 연락이 되지 않을 수 있습니다.

이 사기 수법에는 다음과 같은 다양한 유형이 있습니다.
  • 카드에 선금 이체
  • 연락 도중 판매자가 의심스럽다면, 자금 이체 절차를 확인하는 서류 없이 선금을 지급하지 마십시오.
  • "신탁" 계좌에 이체
  • 이러한 요청이 있다면 주의해야 하며, 아마도 대개는 사기꾼일 확률이 높습니다.
  • 유사한 이름의 회사 계정으로 이체
  • 주의하십시오. 사기꾼들은 이름을 살짝만 바꿔 잘 알려진 회사로 가장하곤 합니다. 회사 이름이 미심쩍다면 자금을 이체하지 마십시오.
  • 실제 회사의 청구서에 신원 정보만 대체
  • 이체를 실행하기 전에, 제시된 정보가 올바르며, 지정한 회사와 일치하는지 여부를 확인하십시오.
사기를 발견하셨습니까?
저희에게 알려주십시오
안전 정보
PDF
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
€59,500 ≈ US$67,490 ≈ ₩94,330,000
2018
537,048 km
동력 500 마력 (368 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 14,625 kg 차축 구성 6x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€58,500 ≈ US$66,360 ≈ ₩92,750,000
2016
385,063 km
동력 441 마력 (324 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 19,000 kg 차축 구성 8x2 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€52,500 ≈ US$59,550 ≈ ₩83,240,000
2018
312,051 km
동력 460 마력 (338 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 14,249 kg 차축 구성 6x2 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€52,500 ≈ US$59,550 ≈ ₩83,240,000
2012
672,178 km
동력 441 마력 (324 kW) 유로 Euro 5 연료 경유 적재 용량 19,955 kg 차축 구성 8x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€85,000 ≈ US$96,420 ≈ ₩134,800,000
2014
509,373 km
동력 400 마력 (294 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 21,095 kg 차축 구성 8x6 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€33,500 ≈ US$38,000 ≈ ₩53,110,000
2013
294,366 km
동력 250 마력 (184 kW) 유로 Euro 5 연료 경유 적재 용량 6,530 kg 차축 구성 4x2 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€115,000 ≈ US$130,400 ≈ ₩182,300,000
2021
219,541 km
동력 470 마력 (345 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 13,179 kg 차축 구성 6x4 서스펜션 스프링/스프링
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€179,500 ≈ US$203,600 ≈ ₩284,600,000
2015
310,883 km
동력 480 마력 (353 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 17,900 kg 차축 구성 8x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€99,500 ≈ US$112,900 ≈ ₩157,800,000
2020
331,366 km
동력 510 마력 (375 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 16,557 kg 차축 구성 8x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€39,750 ≈ US$45,090 ≈ ₩63,020,000
2009
721,570 km
동력 400 마력 (294 kW) 유로 Euro 4 연료 경유 적재 용량 20,420 kg 차축 구성 8x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€56,500 ≈ US$64,090 ≈ ₩89,580,000
2017
439,177 km
동력 500 마력 (368 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 21,105 kg 차축 구성 8x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Gilze
판매자에게 연락
€57,950 ≈ US$65,730 ≈ ₩91,880,000
2018
342,376 km
동력 460 마력 (338 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 16,714 kg
네덜란드, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autoline 활동 기간 10
판매자에게 연락
€115,000 ≈ US$130,400 ≈ ₩182,300,000
2018
602,872 km
동력 460 마력 (338 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 27,070 kg 차축 구성 10x4 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€59,500 ≈ US$67,490 ≈ ₩94,330,000
2015
649,074 km
유로 Euro 6 연료 경유 차축 구성 6x4
네덜란드, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autoline 활동 기간 10
판매자에게 연락
€35,000 ≈ US$39,700 ≈ ₩55,490,000
2014
467,236 km
동력 220 마력 (162 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 5,470 kg 차축 구성 4x2 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€47,900 ≈ US$54,330 ≈ ₩75,940,000
2019
566,486 km
동력 460 마력 (338 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 차축 구성 6x2 서스펜션 에어/에어
네덜란드, Apeldoorn
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
2018
296,552 km
동력 460 마력 (338 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 15,340 kg 차축 구성 8x4
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
2021
43,884 km
동력 430 마력 (316 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 10,840 kg 차축 구성 6x2 서스펜션 스프링/에어
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€139,000 ≈ US$157,700 ≈ ₩220,400,000
2015
283,323 km
유로 Euro 6 연료 경유 차축 구성 8x4
네덜란드, Andelst
판매자에게 연락
€47,500 ≈ US$53,880 ≈ ₩75,310,000
2016
747,430 km
동력 560 마력 (412 kW) 유로 Euro 6 연료 경유 적재 용량 14,000 kg 차축 구성 6x4 서스펜션 스프링/에어 차체 브랜드 VDL
네덜란드, Geleen
판매자에게 연락