신품 탱커 세미 트레일러 D-Tec SV2006-BASIC
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram









































광고에 관심이 있으십니까?
1/41
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€85,000
출고가
≈ ₩144,500,000
≈ US$98,310
≈ US$98,310
€104,550
총 가격
판매자에게 연락
브랜드:
D-Tec
모델:
SV2006-BASIC
형식:
탱커 세미 트레일러
제조년도:
2025
체적:
30 m³
순중량:
6,000 kg
위치:
폴란드
Sieradz7340 km to "United States/Columbus"
리스 가능
게재 날짜:
2025. 11. 27.
Autoline ID:
VY30469
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
안전 정보
판매자 검증
저렴한 가격에 장비를 구매하기로 결정했다면, 진짜 판매자와 연락을 취하고 있는지 확인하십시오. 장비 소유자에 대한 정보를 최대한 많이 알아내십시오. 사기 방법 중 하나는 자신이 실제 회사인 것처럼 가장하는 것도 있습니다. 의심이 든다면, 당사가 추가적인 규제를 할 수 있도록 피드백 양식을 통해 이에 대해 알려주십시오.
가격 확인
구매를 결정하기 전에, 몇 가지 판매 오퍼를 자세히 검토하여 선택한 장비의 평균 가격을 파악하십시오. 마음에 드는 오퍼의 가격이 유사한 매물보다 훨씬 더 저렴하다면 다시 생각해보십시오. 가격 차이가 확연히 클 경우, 숨겨진 결함이 있거나 판매자가 사기 행위를 시도하는 것일 수 있습니다.
유사한 장비의 평균 가격과 너무 가격 차이가 심한 제품은 구매하지 마십시오.
수상한 약속이나 선불 상품에 동의하지 마십시오. 의심스럽다면, 주저하지 말고 세부 정보를 명확히 밝히거나, 장비의 추가 사진 및 서류를 요구하거나, 문서의 진본성을 확인하거나, 기타 질문을 하십시오.
의심스러운 선불 요구
가장 흔한 사기 유형입니다. 불공정한 판매자가 장비 구매 권리를 "예약"해야 한다는 명목으로 일정액의 선금을 요구할 수 있습니다. 그 다음, 사기꾼이 거액을 편취하고 사라져서 더 이상 연락이 되지 않을 수 있습니다.
이 사기 수법에는 다음과 같은 다양한 유형이 있습니다.
- 카드에 선금 이체
- 연락 도중 판매자가 의심스럽다면, 자금 이체 절차를 확인하는 서류 없이 선금을 지급하지 마십시오.
- "신탁" 계좌에 이체
- 이러한 요청이 있다면 주의해야 하며, 아마도 대개는 사기꾼일 확률이 높습니다.
- 유사한 이름의 회사 계정으로 이체
- 주의하십시오. 사기꾼들은 이름을 살짝만 바꿔 잘 알려진 회사로 가장하곤 합니다. 회사 이름이 미심쩍다면 자금을 이체하지 마십시오.
- 실제 회사의 청구서에 신원 정보만 대체
- 이체를 실행하기 전에, 제시된 정보가 올바르며, 지정한 회사와 일치하는지 여부를 확인하십시오.
사기를 발견하셨습니까?
저희에게 알려주십시오
메시지 보내기
판매자 연락처
판매자에게 문의
PDF
공유
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
€46,950
PLN 199,000
≈ ₩79,800,000
진공 세미 트레일러
2025
체적
28 m³
GP TRUCK TRADING s.c. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela
Autoline 활동 기간 6년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
탱커 세미 트레일러
2025
차축 수
3
Vlastuin / D-Tec
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락
€80,000
≈ ₩136,000,000
≈ US$92,530
탱커 세미 트레일러
2024
체적
30 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
6,700 kg
차축 수
3
Everlast TOV
Autoline 활동 기간 17년
판매자에게 연락
€74,400
≈ ₩126,500,000
≈ US$86,050
탱커 세미 트레일러
2025
적재 용량
29,000 kg
차축 수
3
Tuerk Makina
Autoline 활동 기간 6년
판매자에게 연락
€74,310
PLN 315,000
≈ ₩126,300,000
탱커 세미 트레일러
2018
체적
32 m³
DUET DUDA
Autoline 활동 기간 10년
판매자에게 연락
€99,500
≈ ₩169,100,000
≈ US$115,100
탱커 세미 트레일러
2025
체적
36 m³
순중량
7,000 kg
Bemo B.V.
판매자에게 연락
€10,900
≈ ₩18,530,000
≈ US$12,610
탱커 세미 트레일러
2003
적재 용량
38,000 kg
체적
43 m³
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
LUKAS-AUTO
Autoline 활동 기간 11년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
체적
40.01 m³
서스펜션
스프링/에어
차축 수
3
Nova Trailer
Autoline 활동 기간 7년
판매자에게 연락
€33,000
≈ ₩56,090,000
≈ US$38,170
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
적재 용량
35,000 kg
체적
42,000 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
9,500 kg
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
RAM TREYLER
Autoline 활동 기간 4년
판매자에게 연락
€39,000
≈ ₩66,290,000
≈ US$45,110
탱커 세미 트레일러
2014
123,000 km
체적
30 m³
차축 수
3
P. Wójcicki Sp.k
Autoline 활동 기간 1년
판매자에게 연락
€19,900
≈ ₩33,830,000
≈ US$23,020
탱커 세미 트레일러
2005
서스펜션
에어/에어
순중량
91,800 kg
차축 수
3
H.O. Hein Claessen BV
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
체적
30,000 l
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
MASTRAİLER TANKER
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
탱커 세미 트레일러
2025
체적
30 m³
서스펜션
에어/에어
순중량
7,000 kg
차축 수
3
Everlast TOV
Autoline 활동 기간 17년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
ZVVZ MACHINERY, a.s.
Autoline 활동 기간 4년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
체적
36,000 l
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
MASTRAİLER TANKER
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
탱커 세미 트레일러
2025
체적
30,000 l
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
MASTRAİLER TANKER
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
가격은 요청 시 공개
제조사 직판
연료 탱크 세미 트레일러
2025
체적
36,000 l
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
제5륜 높이
1,250 mm
MASTRAİLER TANKER
Autoline 활동 기간 5년
판매자에게 연락
US$20,000
≈ ₩29,390,000
≈ €17,290
탱커 세미 트레일러
2025
체적
45,000 l
서스펜션
에어/에어
차축 수
3
CIMC Vehicles Co., Ltd.
Autoline 활동 기간 1년
판매자에게 연락
US$12,800
≈ ₩18,810,000
≈ €11,070
연료 탱크 세미 트레일러
2025
체적
45,000 l
서스펜션
스프링/스프링
차축 수
3
Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
Autoline 활동 기간 3년
판매자에게 연락




















W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta.
(np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową)
Link do filmu, w której bierze udział naczepa D-TEC FV-2011 z systemem skrętnych osi D-TEC 연락처 표시
(Pojazd z filmu wyposażony jest w system skrętnych osi (1 i 3) zwiększający żywotność opon nawet do 300.000km, zmniejszający uszkodzenia w gospodarstwach oraz zwiększający mobilność zwrotność naczepy - przez co zaoszczędzamy czas)
Specyfikacja pojazdu:
- Rok produkcji: 2025
- Wysokość siodła: 1.220mm (do regulacji)
- Masa własna: 6000kg (+/- 2%)
- Kubatura: 30m3
- Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm
- System wentylacji zapobiegający budowaniu podciśnienia oraz nadciśnienia w beczce
- Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi
- System hamulcowy Wabco EBS
- Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h.
- Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC
- Lejek dokujący 8" górny / zawór ręczny
- Opcjamieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5 (Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy niezależnej.)
- Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy
- Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy
- Po lewej i prawej stronie przyczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm).
- Linki na rynienkach do zabezpieczenia
- Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe.
- Rozmiar opon 385/65R22
- Dwie pary klinów pod koła
- Dokumenty COC do rejestracji.
- Drabinka oraz właz u góry naczepy
- Okno kontrolne z tylu na górze oraz na dole beczki
- Dwie przegrody w naczepie
- 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego
- Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny
- Cisnienie w oponach TPMS
- Wykończenie zbiornika w kolorze srebrnym (zbliżony do RAL9006)
- Wykończenie podwozia w kolorze RAL 7016
Zdjęcia przedstawiają możliwość wykonania produktu.
• • • • • • • W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu 605204206 • • • • • •
Gwarantujemy Państwu naczepy, która spełniają najwyższe normy jakościowe, co pozytywnie wpływa na wydajność i zysk Państwa działalności. Są to mocne naczepy, które charakteryzuje niski koszt utrzymania i wysoka wartość odsprzedażowa.
Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy naczepy do indywidualnych potrzeb klientów, oferując szereg opcji ułatwiających pracę kierowców - jesteśmy gotowi sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom.
Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:
Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego