섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck

PDF
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 2
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 3
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 4
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 5
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 6
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 7
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 8
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 9
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 10
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 11
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 12
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 13
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 14
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 15
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 16
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 17
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 18
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 19
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 20
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 21
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 22
섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck 이미지 23
광고에 관심이 있으십니까?
1/23
PDF
가격:
요청 시 공개
가격 문의
판매자에게 연락
브랜드:  Volvo
형식:  섀시 트럭
제조년도:  09/2016
최초 등록:  2016-09-01
주행거리:  322100 km
적재 용량:  22860 kg
순중량:  13140 kg
총중량:  36000 kg
위치:  네덜란드 Tilburg
게재 날짜:  2024. 6. 20.
판매자 재고 ID:  V300
설명
전체 치수:  길이 - 9.74 m, 폭 - 2.55 m
엔진
동력:  419 마력 (308 kW)
연료:  경유
체적:  10837 cm³
실린더 수:  6
유로:  Euro 6
기어박스
형식:  자동
차축
차축 수:  4
차축 구성:  8x4
서스펜션:  에어/에어
휠베이스:  6850 mm
일차 차축:  385/65 R22.5, 브레이크 - 디스크
이차 차축:  315/80 R22.5, 브레이크 - 디스크
삼차 차축:  315/80 R22.5, 브레이크 - 디스크
4번 차축:  315/80 R22.5, 브레이크 - 디스크
브레이크
ABS: 
객실
에어컨: 
공조 시스템: 
카 스테레오:  CD
크루즈 컨트롤: 
파워 윈도우: 
중앙 잠금 장치: 
안개등: 
선바이저: 
상태
상태:  중고

추가 정보 — 섀시 트럭 Volvo FM 410 / 8X4/4 Tridem / ADR / I-Shift / TUV:9-2024 / NL Truck

영어
= Additional options and accessories =

- Aluminum fuel tank
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows

= More information =

General information
Cab: single, day
Registration number: 76-BSR-8

Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Tyre size: 315/80 R22.5; Max. axle load: 9750 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 R22.5; Max. axle load: 9750 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2024

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Алуминиев горивен резервоар
- Hliníková palivová nádrž
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: einfach, Tag
Kennzeichen: 76-BSR-8

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315/80 R22.5; Max. Achslast: 9750 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 R22.5; Max. Achslast: 9750 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2024

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: enkeltseng, day cab
Registreringsnummer: 76-BSR-8

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 9750 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 9750 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2024

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Depósito de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: simple, día
Matrícula: 76-BSR-8

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 315/80 R22.5; Carga máxima del eje: 9750 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 R22.5; Carga máxima del eje: 9750 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2024

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
= Plus d'options et d'accessoires =

- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: simple, jour
Numéro d'immatriculation: 76-BSR-8

Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 315/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9750 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9750 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2024

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Alumínium üzemanyagtartály
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Tacho Digitaal

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: enkel, dag
Kenteken: 76-BSR-8

Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Bandenmaat: 315/80 R22.5; Max. aslast: 9750 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 R22.5; Max. aslast: 9750 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2024

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Drivstofftank i aluminium
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: pojedynczy, dzienna
Numer rejestracyjny: 76-BSR-8

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 315/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9750 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9750 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2024

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: simples, dia
Número de registo: 76-BSR-8

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R22.5; Máx carga por eixo: 9750 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 R22.5; Máx carga por eixo: 9750 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2024

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: односпальная, кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 76-BSR-8

Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Размер шин: 315/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9750 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9750 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2024

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Bränsletank av aluminium
- Alüminyum yakıt deposu
중요
이 오퍼는 단지 안내용입니다. 더 정확한 정보는 판매자에게 요청하십시오.
구매 정보
안전 정보
PDF
기계류나 차량을 판매하고 계십니까?
저희와 함께라면 가능합니다!
유사한 광고
판매자에게 연락
€34,800 USD KRW ≈ US$37,250 ≈ ₩51,330,000
유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 07/2017 주행거리 377951 km 동력
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€34,950 USD KRW ≈ US$37,410 ≈ ₩51,550,000
적재 용량 20040 kg 유로 Euro 6
연도 2015-10-01 주행거리 570126 km 동력
네덜란드, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€38,500 USD KRW ≈ US$41,210 ≈ ₩56,780,000
유로 Euro 6
연도 02/2017 주행거리 787266 km 동력
네덜란드, 's-Hertogenbosch
판매자에게 연락
€18,450 USD KRW ≈ US$19,750 ≈ ₩27,210,000
적재 용량 8740 kg 유로 Euro 6
연도 11/2017 주행거리 465200 km 동력
네덜란드, Oss
판매자에게 연락
€22,900 USD KRW ≈ US$24,510 ≈ ₩33,770,000
적재 용량 12700 kg 유로 Euro 6 서스펜션 스프링/에어
연도 2015-05-29 주행거리 743000 km 동력
네덜란드, Schiedam
판매자에게 연락
€24,950 USD KRW ≈ US$26,710 ≈ ₩36,800,000
적재 용량 7953 kg 유로 Euro 6 서스펜션 스프링/에어
연도 01/2016 주행거리 853825 km 동력
네덜란드, Velddriel
판매자에게 연락
€22,900 USD KRW ≈ US$24,510 ≈ ₩33,770,000
유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 01/2014 주행거리 684746 km 동력
네덜란드, Ravenstein
판매자에게 연락
€27,950 USD KRW ≈ US$29,920 ≈ ₩41,220,000
적재 용량 14617 kg 유로 Euro 6
연도 02/2016 주행거리 902000 km 동력
네덜란드, Sliedrecht
판매자에게 연락
€32,950 USD KRW ≈ US$35,270 ≈ ₩48,600,000
적재 용량 11434 kg 유로 Euro 6
연도 2018-09-01 주행거리 219404 km 동력
네덜란드, Vuren
Kleyn Trucks
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€26,500 USD KRW ≈ US$28,370 ≈ ₩39,080,000
적재 용량 24000 kg 유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 2015-07-09 주행거리 1008400 km 동력
네덜란드, Schiedam
판매자에게 연락
€34,900 USD KRW ≈ US$37,360 ≈ ₩51,470,000
유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 05/2017 주행거리 878667 km 동력
네덜란드, Ravenstein
판매자에게 연락
€29,950 USD KRW ≈ US$32,060 ≈ ₩44,170,000
유로 Euro 6
연도 02/2017 주행거리 971201 km 동력
네덜란드, Meerkerk
판매자에게 연락
€29,500 USD KRW ≈ US$31,580 ≈ ₩43,510,000
적재 용량 18737 kg 유로 Euro 6 서스펜션 스프링/에어
연도 09/2017 주행거리 986010 km 동력
네덜란드, Saasveld
판매자에게 연락
€65,800 USD KRW ≈ US$70,440 ≈ ₩97,050,000
적재 용량 20125 kg 유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 10/2019 주행거리 542474 km 동력
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€23,400 USD KRW ≈ US$25,050 ≈ ₩34,510,000
적재 용량 8972 kg 유로 Euro 6
연도 12/2015 주행거리 902884 km 동력
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€26,000 USD KRW ≈ US$27,830 ≈ ₩38,350,000
서스펜션 에어/에어
연도 2013-01-01 주행거리 613100 km 동력
네덜란드, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
Autoline 활동 기간 19
판매자에게 연락
€34,200 USD KRW ≈ US$36,610 ≈ ₩50,440,000
유로 Euro 6
연도 2015 주행거리 875410 km 동력
네덜란드, Alkmaar
판매자에게 연락
€22,400 USD KRW ≈ US$23,980 ≈ ₩33,040,000
적재 용량 9033 kg 유로 Euro 6
연도 09/2015 주행거리 844460 km 동력
네덜란드, Veghel
BAS World
Autoline 활동 기간 20
판매자에게 연락
€9,950 USD KRW ≈ US$10,650 ≈ ₩14,670,000
적재 용량 11610 kg 유로 Euro 5
연도 2012 주행거리 790793 km 동력
네덜란드, Drachten
판매자에게 연락
€22,900 USD KRW ≈ US$24,510 ≈ ₩33,770,000
유로 Euro 6 서스펜션 에어/에어
연도 11/2014 주행거리 999999 km 동력
네덜란드, Ravenstein